Rasık Özdemir, DP İl Başkanı oldu

Demokrat Parti Konya İl Teşkilatı 1. Olağan Kongresi'nde yapılan seçimde Rasık Özdemir, başkan oldu.

Dündar Otel'de düzenlenen olağan kongrede gidilen seçimde 2 aday yarıştı. Özdemir, 276 delegeden 190'ının oyunu alarak başkanlığa seçildi.

Diğer aday İbrahim Yılmaz Bahçeci, 83 delegenin oyunu alırken, 3 oy geçersiz sayıldı.

 

Kongreye, DP Genel Başkanı Süleyman Soylu, Genel Kurul Üyesi (GİK) Musa Uyaraslan, Ankara, Adana, Niğde ve Karaman il başkanları ile çok sayıda partili katıldı.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?