Rampadan inerken 4 lastiği de patladı! Refüje çarpan aracın sürücüsü yaralandı

Aksaray - Nevşehir karayolu Çiftlik Mahallesi üst geçidinde rampa inerken sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil kontrolden çıkarak refüje çarparak durabildi. Kazada sürücü yaralandı

Aksaray'da rampa inerken sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, kontrolden çıkarak refüje çarptı. Kazada 4 lastiği de patlayan otomobilin 26 yaşındaki sürücüsü yaralandı.

Kaza, Aksaray - Nevşehir karayolu Çiftlik Mahallesi üst geçidinin girişinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Kahramanmaraş'tan Antalya'ya çalışmak için giden Ahmet Ç. (26) idaresindeki 49 F 0545 plakalı Opel marka otomobil, üst geçitten iniş yaptığı esnada sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı. Refüje çarpan otomobilin 4 lastiği de patladı. Kaza sonucu otomobil sürücüsü yaralandı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine yaralı sürücü, ambulansla Aksaray Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu
Dilovası'ndaki yangın faciasında yeni gelişme
Kırşehir’de kayıp kadın 12 saat sonra bulundu
İnternette "Burs ve İş" Tuzağına Film Gibi Operasyon