Ramazanda okey oynamak çok pahalıya maloluyor!

Konya'da faaliyet halindeki kahvehanede bulunan 4 kişi hakkında yeni tip koronavirüs tedbirlerini ihlal ettikleri gerekçesiyle idari işlem yapıldı.

Konya'da 4 kişi hakkında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal ettikleri gerekçesiyle idari işlem yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, merkez Meram ilçesinde bir kahvehanenin faaliyet gösterdiğini tespit etti.

İş yerinde yapılan denetimde içeride bulunan 3 kişinin sosyal mesafe kuralına uymadıkları belirledi.

Oyun kartlarının da bulunduğu iş yerindeki 3 kişiye idari işlem yapıldı.

Öte yandan, tütün ürünlerinin kullanıldığı tespit edilen iş yerinin sahibi O.Ö'ye ise Hıfzıssıhha Kanunu'na aykırı davranmak suçundan adli işlem yapıldı.

KONYA Haberleri

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI