Ramazan Bayramı kutlanıyor

Emniyet Genel Müdürü Celal Uzunkaya, Ordu'da polislerle bayramlaştı

ORDU (AA) - Emniyet Genel Müdürü Celal Uzunkaya, Ordu'da polislerin Ramazan Bayramı'nı kutladı.

Ordu İl ve Altınordu İlçe Emniyet Müdürlüklerini ziyaret eden Uzunkaya, emniyet personeli ile bayramlaştı. Uzunkaya, Altınordu Belediye Başkanı Aşkın Tören'i de makamında ziyaret etti. Tören'e yeni görevinde başarılar dileyen Uzunkaya, bayramını da kutladı.

Uzunkaya'ya ziyaretlerinde Altınordu Kaymakamı Niyazi Erten, İl Emniyet Müdürü Mehmet Erduğan ve Altınordu İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Avni Aktürk de eşlik etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL