Pursaklar'da internet kafeler denetlendi

ANKARA (AA) - Pursaklar ilçe merkezinde zabıta ekipleri, internet kafelerde denetleme yaptı. Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Zabıta Müdürlüğü...

ANKARA (AA) - Pursaklar ilçe merkezinde zabıta ekipleri, internet kafelerde denetleme yaptı.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin internet kafeleri denetleyerek, uymaları gereken kuralları hatırlattığı ifade edildi.

Denetimde ekiplerin, çalışma ruhsatını, sigara yasağına uyulup uyulmadığını ve yasak içerikli sitelere erişim sağlanıp sağlanmadığını kontrol ettiği aktarılan açıklamada, işletme sahiplerine de 12 yaş altı çocukların alınmaması konusunda uyarıda bulunulduğu ifade edildi.

Açıklamada, vatandaşların da duyarlı olması ve olumsuz durumlarda Pursaklar Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne şikayette bulunmaları istendi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu