Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi ve Konya Büyükşehir Belediyesi Meslek Edindirme Kursu tarafından eğitilen Meram Tıp Fakültesi Hastanesi psikiyatri hastaları, 4 ay süren kursun ardından yaptıkları kolye, bilezik ve folyo tablo gibi malzemeleri açtıkları kermes ile satışa çıkardı. Hastanenin koridorlarında açılan kermese özellikle bayan doktor ve hemşireler büyük ilgi gösterdi. Kermesten elde edilecek gelirin yine psikiyatri hastalarının bu tür çalışmalar yapması için harcanacağı bildirildi.
Psikiyatri hastalarının kermesi
Meram Tıp Fakültesi Hastanesi psikiyatri hastaları, 4 ay süren kursun ardından yaptıkları kolye, bilezik ve folyo tablo gibi malzemeleri açtıkları kermes ile satışa çıkardı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?