Selçuk Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyeleri ile öğrencilerin oluşturduğu Jeogenç Kulübü, geçen yıl 5 Eylül’de trafik kazasında hayatını kaybeden Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sedat Temur adına hatıra ormanı oluşturdu.
Öğretim üyeleri ve öğrencilerden oluşan yaklaşık 100 kişi, Alaaddin Keykubat Yerleşkesi ağaçlandırma sahasında 500 sedir fidanını toprakla buluşturdu. Fakülte Dekanı Prof. Dr. Cevat İnal, “Çok sevdiğimiz bir arkadaşımızı, hocamızı trafik kazasında kaybettik. Onun anısını yaşatmak için kulübümüzle birlikte fidan dikmeye karar verdik. O bizim kalbimizde her zaman yaşayacak ancak ismini de böyle bir etkinlikle yaşatmak istiyoruz” dedi. Jeogenç Kulüp Başkanı Dilek Bahadır, “Sedat hocamız doğayı ve ağaçları seven, doğayla içice olan biriydi. Adını ona yakışır bir şekilde yaşatmak istiyoruz” diye konuştu.
Memleket