Pompalı tüfekle valiliğe girdi

Konya'da bunalıma giren bir şahıs, üzerinde kurusıkı tabanca ve boğazına dayadığı pompalı tüfekle koşarak Valilik binasına girdi. Polisin müdahalesi sonucu, intihar etmek isteyen şahıs ikna edildi

Konya'da bunalıma giren bir şahıs, üzerinde kurusıkı tabanca ve boğazına dayadığı pompalı tüfekle koşarak Valilik binasına girdi. Polisin müdahalesi sonucu, intihar etmek isteyen şahıs ikna edildi.

Olay, merkez Meram ilçesi Tevfikiye Caddesi'nde bulunan Konya Valiliği'nde meydana geldi. İddiaya göre, 150 bin lira civarında borcu olduğu öğrenilen 36 yaşındaki Mustafa B., boğazına dayağı pompalı tüfekle koşarak Valilik binasına girdi. Polislerin dur ihtarına uymayan şahıs, intihar edeceğini söyleyerek kimsenin yanına yaklaşmasını istemedi. Valilik binası içerisinde yaklaşık yarım saat süren ikna çabası sonrası Mustafa B., tüfeğini ve üzerinde bulunan kurusıkı tabancayı polise teslim etti. İfadesi alınmak üzere polisler tarafından götürülen Mustafa B, "Çaresizlikten yaptım. Borcum var, 15 yıldır ödüyorum bitiremedim" dedi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu