Polisten kaçarken kaza yaptılar

Konya'da polisin dur ihtarına uymayarak otomobille kaçan 2 kişi, kaza yapınca yakalandı.

Konya-Antalya karayolunun 18. kilometresinde radar uygulaması yapan trafik ekipleri, hız sınırını geçen M.G. yönetimindeki 27 BS 610 plakalı otomobili durdurmak istedi.

Polisin 'dur' ihtarına uymayarak kaçan otomobil, yaşanan kovalamacada, Kozağaç Mahallesi'nde bir minibüse ve ardından da telefon direğine çarptı. Kazada, sürücü M.G. ve otomobilde bulunan kimliği henüz belirlenemeyen kişi yaralandı. Yaralılar, Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Yapılan kontrollerde, M.G'nin 230 promil alkollü olduğu belirlendiği bildirildi. Diğer kişinin, asker olduğunu iddia ederek kimliğini göstermediği, alkol muayenesini reddettiği belirtildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?