Polisten bayram yolculuğundaki sürücülere çay ikramı

GİRESUN (AA) - Giresun'da Ramazan Bayramı dolayısıyla yollarda olan sürücülere polis ekipleri çay ikramında bulunuyor. Giresun Emniyet Müdürlüğünce...

GİRESUN (AA) - Giresun'da Ramazan Bayramı dolayısıyla yollarda olan sürücülere polis ekipleri çay ikramında bulunuyor.

Giresun Emniyet Müdürlüğünce hayata geçirilen "Trafikte Mola Verin Hayata Gülümseyin" projesi kapsamında, Görele ilçesinde oluşturulan kontrol noktasında sürücülere çay ve kahve ikram ediliyor.

Görele İlçe Emniyet Müdürü Nazım Şahin, gazetecilere yaptığı açıklamada, trafiğin yoğun yaşandığı bölgeleri seçerek, sürücülere çay ve kahve ikram ettiklerini, bu sayede olası kazaları büyük ölçüde engellediklerini, trafik akışını da rahatlattıklarını söyledi.

Her zaman sürücülerin yanında olduklarını ifade eden Şahin, "Niyetimiz asla ceza yazmak değil, sürücülerimizi trafik kurallarına karşı uyarmaktır. Birçok kaza dikkatsizlik ve uykusuzluktan meydana geliyor. Her sürücünün bizim şu anda yaptığımızı 'küçük bir mola hayat kurtarır' düşüncesiyle uygulaması gerekir." dedi.

İstanbul'dan Trabzon'a giden İbrahim Eren de ilk defa böyle bir uygulamaya tanık olduğunu belirterek, "Güzel bir uygulama. Devam etmesi gerektiği kanaatindeyim. Trafik kazaları ya dikkatsizlik ya da yol yorgunluğundan kaynaklanıyor. Bu uygulamayla hem dinleniyor hem de çay ikramıyla yorgunluğumuzu atıyoruz." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL