Polisler 2 ay askerlik yapsın

Eski Emniyet Genel Müdürü DYP’li Saffet Arıkan Bedük, özellikle askerliğini henüz yapmamış polislerin sevineceği bir dizi teklifte bulundu.

Avrupa Birliği sürecindeki düzenlemelerle polisin görevini daha etkin yapmasının engellendiğine dikkat çeken Saffet Arıkan Bedük, Polise, AB’deki aynı yetki ve sorumluluğun tanınması gerektiğini bildirdi.

Parti genel merkezinde yaptığı açıklamada askerlik hizmetini yapmış olan kişilerin polisliğe kabul edilmesini ortaya atan Bedük, askerlik sorunu konusunda da "Türk Silahlı Kuvvetleri’nin ihtiyaçları da dikkate alınarak 2 aylık temel eğitimden sonra polislerin askerliklerini teşkilatta yapabilmeleri bir çözüm olabilir" diye konuştu

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?