Polisin dikkati uyuşturucu kullanıcılarını yakalattı

Eskişehir'de üzerinde uyuşturucu madde bulunduran 2 şahıs polis ekiplerinin dikkat sayesinde yakalandı.

Eskişehir'de üzerinde uyuşturucu madde bulunduran 2 şahıs polis ekiplerinin dikkat sayesinde yakalandı.

Edinilen bilgiye göre olay, Yenibağlar Mahallesi Beraberlik Sokak'ta meydana geldi. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan uygulamalar sırasında şüpheli B.Ş. (22) ve B.U. (38) durduruldu. Şahısların üzerinde yapılan aramada 45 gram bonzai ele geçirildi. Şüpheliler polis ekipleri tarafından gözaltına alınarak emniyete götürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ankara'dan da isimler var! Milyonluk kaçakçılık
Ayşe Hatun Önal'ın İfadesi Ortaya Çıktı: Yalnızca Uyku İlacı İçiyorum
İlaç stoklayıp yurtdışına satan eczacılara operasyon
Nişan Töreni Kabusa Dönüyordu
Başkentte Neler Oluyor? Ankara'da "Turkuaz" Alarmı