Polisin bahar atışları başladı

Konya Emniyet Müdürlüğü 2006 yılı birinci dönem bahar atışları başladı. Atışlara 2 bin 530 personel katılıyor.

Konya Emniyet Müdürlüğü 2006 yılı birinci dönem bahar atışları başladı. Atışlara 2 bin 530 personel katılıyor.

Atışların dünkü bölümünü, Konya Emniyet Müdürü Salih Tuzcu ve basın mensupları takip etti. Atışlarda 20 normal tabanca, 5'de otomatik tüfek olmak üzere 25 atış yapıldı. Konya Emniyet Müdürü Salih Tuzcu'nun da atış yaptığı atışlar sonucu, yeterli dereceyi tutturamayan personelin, ikinci kez atışlara alınacağı belirtildi. Konya Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, Konya Emniyeti mensuplarının yılda 2 kez bu atışları gerçekleştirdiğini belirterek, "Bu atışlar sonucu personelimiz kendini sınamış oluyor. Yeterli derece alamayan personelimizi ikinci kez atışlara sevk ediyoruz. Ayrıca beylik silahlarının da bakımı yapılmış oluyor" dedi.

2 bin 530 personelin katılacağı atışların 14 Haziran'a kadar süreceği belirtildi

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?