Polise bıçak çekip kaçtılar

Konya'da kendisine bıçak çeken üç kişinin bulunduğu otomobili takip eden polis, zanlılardan birini gözaltına aldı.

Edinilen bilgiye göre, polis ekipleri, merkez Meram ilçesindeki rutin uygulama sırasında, 42 HV 950 plakalı otomobilin hacizli olduğunu belirledi. Bunun üzerine aracı çektirmek isteyen polis ekipleri ile üç kişi arasında tartışma yaşandı. Görevli polislere bıçak çektiği belirtilen zanlılar aynı araçla kaçmaya başladı. Destek ekiplerinin de yardımıyla uzun süre kovalanan otomobil, Batı Hadimi Mahallesi Barkale Sokak'ta terk edilmiş bulundu. Çevrede araştırma yapan Cinayet Büro Amirliği ekipleri, Mustafa Ö'yü yakaladı. Diğer iki zanlı Mehmet ve Hüseyin Ö'nün yakalanması için çalışma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti