Polis otosu ağaca çarptı

Konya'da silahlı olduğu bildirilen bir otomobili kovalayan sivil polis otosu kaza yaptı. Kazada 4 polis memuru yaralandı.

Konya'da silahlı olduğu bildirilen bir otomobili kovalayan sivil polis otosu kaza yaptı. Kazada 4 polis memuru yaralandı. Sanayi Caddesi üzerinde beyaz renkli bir otomobilde bulunan şahsın silahlı olduğu ihbarını alan polis ekipleri harekete geçti. Polislerin dur ihtarına uymayan şahıs otomobiliyle kaçmaya başladı. Kovalamaca sırasında polis ekiplerinden polis memuru Nevzat İ. idaresindeki sivil ekip otomobili sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu ağaca çarptı. Kazada, otomobil içinde bulunun polis memurları Hakim G, Yusuf Ş, Mustafa O. ve sürücü Nevzat İ. yaralandı. Yaralılar ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alınırken, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?