Polis eşlerinden şehit aileleri yararına program

Polis Eşleri Kaynaşma ve Yardımlaşma Derneğince, geliri şehit ailelerine bağışlanmak üzere kahvaltı düzenlendi

ANKARA (AA) - Polis Eşleri Kaynaşma ve Yardımlaşma Derneğince (PEKAY) geliri şehit ailelerine bağışlanmak üzere kahvaltı düzenlendi.

Etkinliğe, Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok'un eşi ve PEKAY Genel Başkanı Gülhan Altınok'un yanı sıra Emniyet Genel Müdür Yardımcılarının, daire başkan ve başkan yardımcılarının eşleri ile kadın emniyet personeli katıldı.

PEKAY Genel Başkanı Altınok, yaptığı konuşmada, Emniyet Teşkilatının dünyada eşi benzeri olmayan büyük bir aile olduğunu vurgulayarak, "Bu ailenin anneleri olarak birbirimizi koruyup kollamalıyız." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE