Polis eşinin silahı ile intihar etti!

Konya'da polis memurunun eşi, kocasının beylik tabancasıyla kafasına ateş ederek hayatına son verdi.

Olay, Selçuklu Hocacihan 100. Yıl Mahallesi Sadıklar Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, Konya İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Ekipler Amirliğinde görevli polis memuru A.Y., gece görevinden çıkıp gittiği evinde silahını yatak odasına bırakıp uyudu. Bir süre sonra Sema Y., eşinin silahını alarak 3 katlı evlerinin 1. katına inip kafasına bir el ateş etti. Başına girip çıkan kurşunla ağır yaralanan kadın, yakınları tarafından çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Sema Y., doktorların yaklaşık 1 saat süren müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti