Pikniğe giden kadın ormanlık alanda ölü bulundu

UŞAK (AA) - Uşak'ın Banaz ilçesinde pikniğe giden kadın ormanlık alanda ölü bulundu. Alınan bilgiye göre, Suna Yücel (53) yakınlarıyla birlikte öğle...

UŞAK (AA) - Uşak'ın Banaz ilçesinde pikniğe giden kadın ormanlık alanda ölü bulundu.

Alınan bilgiye göre, Suna Yücel (53) yakınlarıyla birlikte öğle saatlerinde Kaplangı köyü Çatalçam mevkisine pikniğe gitti.

Bir süre sonra yürüyerek ormanlık araziye giren Yücel, gözden kayboldu.

Yakınlarının aradığı kadın, piknik bölgesine yaklaşık 200 metre mesafede yerde hareketsiz halde bulundu.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, kadının öldüğünü belirledi.

Vücudunda herhangi bir ize rastlanmayan kadının cesedi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Cumhuriyet Savcısı'nın talimatı üzerine İzmir Adli Tıp Kurumuna gönderildi.


Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU