Petrol istasyonunda faciadan dönüldü

Yangın itfaiyenin müdahalesi ile istasyona sıçramadan ve patlama olmadan söndürüldü

Konya-Afyonkarahisar arasındaki D-300 karayolu üzerindeki bir petrol istasyonunda boşaltım yapıldığı sırada alev alan LPG yüklü tanker korku dolu saatler yaşanmasına neden oldu. D-300 karayolu üzerinde Konya'nın Ilgın ilçesine bağlı Argıthanı beldesi yakınlarındaki bir petrolde boşaltım yapmak isteyen 42 CMR 16 plakalı LPG yüklü tanker, boşaltım hortumundan bilinmeyen bir sebeple alev aldı. Bir anda alevler saran TIR'a çevredekiler ve petrol istasyonu görevlileri müdahale ederken, olay itfaiyeye de haber verildi. Akşehir Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne bağlı 4 araç ile çevre belediyelerinden de gelen çok sayıda itfaiye aracı tankerdeki yangına köpük ve su sıkarak müdahalede bulundu. Uzun uğraşlar sonucu alevler söndürülerek tankere soğutmak amacıyla köpük ve su sıkıldı. Yangında, itfaiyenin zamanında müdahalesinin tankerde ve sonrasında petrol istasyonunda yaşanabilecek olası bir patlama ve yangının önüne geçtiği belirtildi.  

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar