Pervari'de başıboş köpekler 38 oğlağı telef etti

SİİRT (AA) - Siirt'in Pervari ilçesinde başıboş köpekler, girdikleri ahırda 38 hayvanı telef etti.Doğan köyünde başıboş köpekler, gece girdikleri...

SİİRT (AA) - Siirt'in Pervari ilçesinde başıboş köpekler, girdikleri ahırda 38 hayvanı telef etti.

Doğan köyünde başıboş köpekler, gece girdikleri ahırda oğlaklara saldırdı.

Köy muhtarı Abdulaziz Bulut, AA muhabirine, başıboş köpeklerin bir haftada 4 kez sürüye saldırdığını söyledi.

Dün gece de ahıra giren köpeklerin 38 oğlağı telef ettiğini kaydeden Bulut, "Köpeklere müdahale edilmezse yarın çocuklara saldıracaklar. Gece dışarıda gezemiyoruz. Köpekler insanlara saldırıyor, çocuklarımızı yanımızdan ayıramıyoruz. Yetkililerin buna çare bulmasını istiyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?