Personelden Belediye Başkan Uyar'a teşekkür yemeği

KIRIKKALE (AA) - Bahşılı ilçesinde belediye personeli, sosyal denge sözleşmesinin imzalanmasından dolayı Belediye Başkanı İbrahim Uyar'a teşekkür yemeği...

KIRIKKALE (AA) - Bahşılı ilçesinde belediye personeli, sosyal denge sözleşmesinin imzalanmasından dolayı Belediye Başkanı İbrahim Uyar'a teşekkür yemeği düzenledi.

Belediye Başkanı Uyar, bir restoranda düzenlenen programda, birlik, beraberlik yemeğini düzenleyip katılan personele ve sendika temsilcilerine teşekkür ederek, bundan sonra çalışmalarına büyük bir hızla devam edeceklerini söyledi.

Bem-Bir-Sen İlçe Temsilci Mustafa Öktem de sosyal denge sözleşmesini işçisini düşünerek imzalayan ve adaletli bir yönetim sergileyen Uyar'a teşekkür etti.

Programa, AK Parti İlçe Başkanı Sadullah Duyar, sendika yetkilileri ve belediye personeli katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE