“Pembe Pedallar”, farkındalık için yollarda

Kadın kanserlerine karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Viyana'dan yola çıkan bisikletçiler, Çorlu'dan İstanbul'a hareket etti

TEKİRDAĞ (AA) - Kadın kanserlerine karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Viyana'dan yola çıkan bisikletçiler, Çorlu'dan İstanbul'a hareket etti.

Sağlık Bakanlığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Kanser Daire Başkanlığı ve Avrupa Jinekoloji Onkoloji Derneği iş birliğiyle düzenlenen etkinlikte "Pembe Pedallar" grubu üyelerini Çorlu'da bisiklet sporcuları karşıladı.

Viyana'dan 15 gün önce yola çıkan grubun, Macaristan, Hırvatistan, Sırbistan, Bulgaristan ve Yunanistan'ı geçerek, İpsala Sınır Kapısı'ndan Türkiye'ye girdiği ve Çorlu üzerinden İstanbul'a doğru tura devam edecekleri kaydedildi.

Çorlu'daki bir otelde konaklayan grup üyeleri, İstanbul'a doğru yola çıktı.

İstanbul'da buluşacak sporcular, yarın pembe renkte aydınlatılacak Boğaziçi Köprüsü'nden geçerek, bu yılki etkinliği tamamlayacak.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU