Pegasus’a Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülü

İSTANBUL (AA) - Pegasus, Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi kategorisinde birincilik ödülünü aldı....

İSTANBUL (AA) - Pegasus, Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi kategorisinde birincilik ödülünü aldı.

Pegasus'tan yapılan açıklamaya göre, şirket 14 farklı ülkeden 40 firmanın katılımıyla gerçekleştirilen Uluslararası İş Mükemmelliği Ödülleri (International Business Excellence Awards) kapsamında Müşteri Deneyimi ve Müşterinin Sesi (Customer Experience & Voice of Customer) kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Başvuru yaptığı kategorinin yanı sıra 22 kategorinin toplamında en yüksek puanı alarak Overall adı verilen kategoride de 1. olan Pegasus, 2 ödül birden alarak Türkiye’ye döndü.

Pegasus Hava Yolları adına ödülü Misafir Deneyimi Müdürü Demet Yarkın ve ekibi aldı.

Ekonomi Haberleri

Mart Ayında Süt ve Tavuk Üretiminde Artış Yaşandı
Engelli İndirimi Böyle Olur: Volkswagen T-Cross 855 Bin TL'ye!
Rekabet Kurumu, Frito Lay hakkında soruşturma başlattı
Nakit İhtiyacı Olanlara Dev Destek: 2 Yıl Geri Ödemesiz 350.000 TL Kredi
Asgari Ücretliye Ucuz TOGG