Park Uygulaması Yapan Polis Memuruna Otomobil Çarptı

Bursa Osmangazi'de Atatürk Caddesi'nde park uygulaması yapan polis memuru, bir otomobilin çarpması sonucu yaralandı. Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan polis memurunun sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, Atatürk Caddesi üzerinde park uygulaması yapan polis memuruna otomobil çarptı. Edinilen bilgiye göre, Y.E. yönetimindeki 34 PD 0513 plakalı Volkswagen Golf marka araç, sağ şeritten sol şeride geçerken bölgede görevli polis memuru M.K.'ye çarptı.

Polis Memuru Yaralandı

Çarpmanın etkisiyle savrulan polis memuru yere düşerek yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan M.K., ardından ambulansla Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis memurunun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla İlgili İnceleme Başlatıldı

Kazayla ilgili tahkikat başlatıldı. Polis ekipleri, kazanın nedenine ilişkin soruşturmayı sürdürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

İnternette "Burs ve İş" Tuzağına Film Gibi Operasyon
ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü