Paris'te polis memuru 3 kişiyi öldürdü

PARİS (AA) - Fransa'nın başkenti Paris'in Sarcelles banliyösünde bir polis memuru, kayınpederi ve komşuları olduğu belirtilen 3 kişiyi öldürdükten sonra...

PARİS (AA) - Fransa'nın başkenti Paris'in Sarcelles banliyösünde bir polis memuru, kayınpederi ve komşuları olduğu belirtilen 3 kişiyi öldürdükten sonra kendi hayatına son verdi.

Olay Paris'in kuzeyinde bulunan Sarcelles banliyösünde gece yarısına doğru meydana geldi.

Le Parisien gazetesi, polis memurunun beylik silahıyla önce kayınpederi ve kayınvalidesine ateş açtığını, daha sonra ise kendisine engel olmak isteyen komşularına yöneldiğini yazdı.

Olay yerine gelen ilk yardım ekipleri, evin içerisinde kayınpederin cansız bedenine rastlarken, kayınvalidenin ağır yaralı olarak bulunduğu kaydedildi. Komşulardan birinin cesedinin araç içerisinde, diğerinin ise aracın yanı başında olduğu bilgisi verildi.

Paris Emniyetinde görevli polis memurunun, daha sonra aynı evin bahçesinde yaşamına son verdiği belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma sürerken, cinayetin aile içi anlaşmazlıklar nedeniyle işlendiği ileri sürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE