Konya'da Bilim ve Sanat Merkezi'ndeki iki öğretmenin bin lira değerindeki cep telefonu ile eşyalarını çalıdığı öne sürülen bir kişi yakalandı. 43 yaşındaki Şaban T.'nin çaldığı çantadaki banka kartıyla para çekmek isterken güvenlik kameralarına takıldığı öğrenildi.
6 Ocak'ta, Meram ilçesi Pirebi Mahallesi'ndeki Bilim ve Sanat Merkezi Müdürü ile görevli bir öğretmenin iki cep telefonu ile bazı eşyaları çalındı. Hırsızlıkla ilgili çalışma başlatan Meram ilçe emniyet Müdürlüğü ekipleri, çalınan banka kartıyla bir kişinin bankamatikten çekmeye çalıştığı bilgisine ulaştı.Harekete geçen ekipler, bankanın güvenlik kameralarına takılan hırsızlık şüphelisinin 43 yaşındaki Şaban T. olduğunu tespit ederek kısa sürede yakaladı. Zanlının çaldığı cep telefonlarını sattığı öne sürüldü. Şaban T. sorgusunun ardından adliyeye sevk edilecek. Memleket