Papua Yeni Gine'deki hapishanede isyan çıktı

İsyanda 11 kişi öldü, 17 kişi de yaralandı

CAKARTA (AA) - Papua Yeni Gine'nin Lae kentinde hapishanede çıkan isyanda 11 mahkum öldü.

"Channelnewsasia" sitesinde yer alan haberde, ülkenin en büyük ikinci kentindeki Buimo Hapishanesi'nde 30'dan fazla mahkumun iki gardiyana saldırması üzerine isyan çıktığı belirtildi.

İsyanı bastırmak amacıyla harekete geçen güvenlik güçlerinin ateş açması sonucu 11 mahkumun öldüğü, 17'sinin de yaralandığı bildirildi.

Aynı hapishanede 2009'da da isyan çıkmış, 73 mahkum kaçmaya çalışırken yakalanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL