Pakistan'da Noel kutlamaları

Başkent İslamabad'daki Hristiyanlar, Noel'i kutladı

İSLAMABAD (AA) - Pakistan'ın başkenti İslamabad’da yaşayan Hristiyanlar, Hz. İsa'nın doğum günü olarak kabul edilen Noel’i kutladı.

Genellikle bulundukları şehirlerde sadece kendilerinin bir arada olduğu küçük mahallelerde yaşayan Pakistanlı Hristiyanlar, Noel coşkusunu yaşadı.

İslamabad'daki Hristiyan mahallesinde duvarlar rengarenk ışıklandırılırken, burada akşam saatlerinde toplanan aileler Noel'i bir arada kutladı. Havanın soğuk olması nedeniyle bazı gençler ateş yakarak, Noel şarkıları söyledi. Çocukların da konfeti atarak eğlendiği kutlama, renkli görüntülere sahne oldu.

Öte yandan, Pakistan polisi, kutlamanın yapıldığı mahalle çevresinde güvenlik önlemleri aldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek