Pakistan'da intihar saldırısı

Lahor kentinin işlek caddelerinden Feruzepur'da düzenlenen bombalı intihar saldırısında ilk belirlemelere göre 16 kişi hayatını kaybetti

İSLAMABAD (AA) - Pakistan'ın Pencap eyaletinin başkenti Lahor'da gerçekleştirilen bombalı intihar saldırısında ilk belirlemelere göre 16 kişi öldü, 22 kişi yaralandı.

Pencap Sağlık Bakanı Selman Refik, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, şehrin işlek noktalarından Feruzepur Caddesi'nde Pencap Başbakanı Şahbaz Şerif'in ofisinin de bulunduğu yerin yakınlarında patlama meydana geldiğini kaydetti.

Patlamaya bombalı intihar saldırısının yol açtığını belirten Refik, saldırıda ilk belirlemelere göre 14 kişinin yaşamını yitirdiğini, 22 kişinin de yaralandığını belirtti.

Öte yandan ilk yardım ekipleri tarafından yapılan açıklamada, ölenlerden 6'sının polis olduğu bildirildi.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı