Konya kültür kamuoyunun Aziziye Camii’nin estetik görünümünü ve tarihi siluetini bozduğu gerekçesiyle yapılmasını şiddetle eleştirdiği WC’nin proje çizimlerini Anıtlar Yüksek Kurulu’nun onayladığı öğrenildi. Konuyla ilgili bilgi aldığımız belediye yetkilileri Büyükşehir Belediyesi’nin yer altına yapmak istediği özürlüler WC’sine Anıtlar Yüksek Kurulu’nun onay vermediğini ve WC’nin projesini çizme işini kurulun üstlendiğini belirterek “İnşa ettiğimiz WC’nin projesi Anıtlar Yüksek Kurulu’na ait. Bölgede başka WC yapacak yer bulunamadığı için Aziziye Camii’nin doğusundaki mevcut yere inşaat yapıldı” diye konuştu. Murat Güzel-Memleket
İlgili haber: Aziziye Camii bu tuvaletin arkasında