Selçuk Otel'de düzenlenen seminere sosyal hizmet uzmanları, üniversite öğrencileri ve özürlü aileleri katıldı. Seminerin açılış konuşmasını yapan Sosyal Hizmetler Uzmanı Kamil Baysal, özürlülüğün artmasında yoksulluğun en önemli yeri tuttuğunu belirterek, "Yoksulluk, özürlülüğün hem nedeni hem de sonucudur. Ülkemizde özürlülerin diğer vatandaşlarla aynı haklara sahip olduğu unutuluyor. Oysa ki onlarda bizler hangi hakka sahipsek o haklara sahiptir. Onları topluma kazandırabilmek için rehabilitasyona ağırlık verilmeli" dedi. 2 gün sürecek olan seminerde uzmanlar tarafından özürlülerin rehabilite edilmesi ve topluma kazandırılmaları için neler yapılması gerektiği konusunda bilgi verilecek.
|
Özürlü rehabilitasyon semineri
Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği ve Selçuk Üniversitesi işbirliğiyle, "Özürlülük Rehabilitasyon Eğitim Semineri" düzenlendi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?