Özkafa: Kendimize oy vermeliyiz

SP Konya Milletvekili adayı ve Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Özkafa, düzenlediği basın toplantısında AK Partiye yüklenerek bu seçimlerde verilecek oyların AK Parti'den kurtulmak için ama kendimiz için verileceğini söyledi.


Saadet Partisi Konya Milletvekili Adayı Mustafa Özkafa ve SP milletvekili adayları, seçim faaliyetlerine başladı. Mevlana Gülbahçe Restoran’da düzenlediği basın toplantısında AK Parti’nin 5 yıllık iktidar sürecini eleştiren Özkafa, 5 yıl içinde toplanan vergilerin yabancı ülkelere teslim edildiğini öne sürdü. 22 Temmuz’da halkın her türlü hesabı bir kenara bırakarak kendi lehine gelişmeler yaşam istiyorsa, kendine oy vermesi gerektiğini belirten Özkafa Saadet Partisi’nin halkı temsil ettiğini iddia etti. M. Emin Yumuşak- Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?