Özel Model İlköğretim Okulu ikinci kademe öğrencilerini, velilerini, okul yönetimini ve öğretmenlerini iftar yemeğinde buluşturdu. Nezih bir ortamda keyifli sohbetlerin yapıldığı iftarda, konukların birbirleriyle samimiyetleri, öğrencilerin neşesi, Ramazan ayının manevi atmosferiyle birleşince, ikram edilen geleneksel Konya pilavı afiyetle yendi. Misafirlerini tek tek kapıda karşılayan ve onlarla kısa süreli sohbetler eden okul idaresi ve öğretmenleri, 2009-2010 eğitim öğretim yılının okulumuza ve bütün eğitim camiasına başarılar getirmesi temennilerinde bulundular.
Özel Model iftarda buluştu
Özel Model İlköğretim Okulu ikinci kademe öğrencilerini, velilerini, okul yönetimini ve öğretmenlerini iftar yemeğinde buluşturdu
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?