Özel İsmail Kaya İÖO Tıp Bayramı

Özel İsmail Kaya İÖO Tıp Bayramı’nı Özel Derya Tıp Merkezi’nde kutladı

Özel İsmail Kaya İlköğretim Okulu öğrencileri öğretmenleri Sadet Pınarbaşı eşliğinde 14 Mart Tıp bayramı münasebetiyle Özel Derya Tıp Merkezi’ndeki doktorları ziyaret ederek bayramlarını kutladılar. Öğrenciler doktorlara çiçek ve çikolata ikram etti. Özel Derya Tıp Merkezi doktorları da Öğrencilerin bu anlamlı günde onları ziyaret ederek gönüllerini aldıklarından dolayı çok memnun olduklarını belirtti.  Zeki Dursun

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?