Özel Konya Anıt Hastanesi Radyoloji Ünitesi ilave cihazları ve yeni kadrosuyla hizmete girdi. Radyoloji ünitesinin sorumlu doktoru ise Recep Ekici oldu. Anıt Hastanesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cemil Er, “Bir yıl gibi kısa bir zamanda bu başarıları elde etmek hepimiz içi gurur verici. En iyi sağlık hizmetini mümkün olan en düşük maliyetlerle sunmak, hastanemizin hizmet kalitesini modern tıbbi cihazlarla desteklemek, çalışan personelimizin çalışmalarını en üst düzeye çıkarmak, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini sağlam kalite yönetim sisteminde sürekli iyileştirmeler yaparak geliştirmek kalite politikamız olmuştur” diye konuştu.
Er, “Özel Konya Anıt Hastanesi olarak, hizmet vermekle onur duyduğumuz hastalarımıza; kaliteli ekibimizle, hasta memnuniyeti sağlamada ki kararlılığımız, hizmeti her şeyin üstünde tutup en mükemmeli sunmaktaki öncülüğümüzle, halkımıza güven veren ve referans gösterilen bir sağlık kuruluşu olmak hedefimizdir” şeklinde konuştu.
A. Şenol Demirbaş-Memleket