Özcan Bizati: "Eksiklerimizi bir an önce düzeltmemiz gerekiyor"

Tuzlaspor Teknik Direktörü Özcan Bizati, 3-2 mağlup oldukları Sakaryaspor maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Eksiklerimizi bir an önce düzeltmemiz...

Tuzlaspor Teknik Direktörü Özcan Bizati, 3-2 mağlup oldukları Sakaryaspor maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Eksiklerimizi bir an önce düzeltmemiz gerekiyor" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında Tuzlaspor, konuk ettiği Sakaryaspor'a 3-2 mağlup oldu. Maçın ardından basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Tuzlaspor Teknik Direktörü Özcan Bizati, "Pozisyonlar bulduğumuz, iyi oynadığımız bir maçtı. Defansta ne kadar iyi mücadele ediyorsak önde de o kadar mücadele etmemiz gerekiyor. Yardımlaşmanın iyi olması gerekiyor. Eksiğimiz olduğunu unutmadan oynamamız ve bir an önce düzeltmemiz gerekiyor" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü