Oy pusulasına öyle bir şey yazdılar ki...

Fanatik Trabzonsporlu bir taraftar oy pusulasına, 2010-2011 yılı şampiyonu Trabzonspor yazan bir etiket yapıştırdı

Bugün gerçekleştirilen 30 Mart yerel seçiminde ilginç bir olay yaşandı.

2010-11 SEZONU ŞAMPİYONU TRABZONSPOR

Trabzonsporlu bir taraftar oy pusulasının üstüne "2010-11 sezonu şampiyonu Trabzonspor, evet benim oyum Trabzonspor'a" yazılı bir etiket yapıştırdı.

Sosyal medyaya düşen bu fotoğraf günün en çok konuşulan olaylarından biri oldu.

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ