Oy pusulası fotoğrafı tartışması: 2 yaralı

Denizli'de cep telefonuyla oy pusulasının fotoğrafını çekmek isteyen vatandaşla sandık görevlileri arasındaki tartışmaya müdahale eden 2 polis darbedildi

DENİZLİ (AA) - Denizli'de cep telefonuyla kullandığı oyun fotoğrafını çekmek isteyen vatandaşla sandık görevlileri arasındaki tartışmaya müdahale eden 2 polis yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Gültepe Mahallesi'ndeki Reşat Vural İlkokulu'nda 2087 No'lu sandıkta oy kullanan A.K. oy pusulasının fotoğrafını çekmek isteyince sandık görevlileri tarafından uyarıldı.

A.K. ile sandık görevlileri tartışınca araya polis girdi.

Bu sırada A.K'nin yakınları olaya müdahale edince ortalık bir anda karıştı.

Olayda iki polis memuru çeşitli yerlerinden hafifçe yaralandı.

Yaralı polisler, ambulansla Denizli Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Olayla ilgili A.K. ile I.B ve G.B gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL