Oy kullanmaya köpeğiyle geldi

EDİRNE (AA) - Edirne’de, anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasında oy kullanmaya köpeğiyle gelen kişi, ilgi odağı oldu.Sercan İpçim, oyunu kullanmak...

EDİRNE (AA) - Edirne’de, anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasında oy kullanmaya köpeğiyle gelen kişi, ilgi odağı oldu.

Sercan İpçim, oyunu kullanmak için Plevne İlkokulu'na "Kurabiye" adlı köpeğiyle geldi.

1192 No'lu sandıkta oy vermek için gelen İpçim'in köpeği, hem oy vermeye gelen vatandaşların hem de sandık kurulu üyelerinin ilgisini çekti.

Oyunu kullanmaya da kucağında köpeğiyle giren İpçim, daha sonra "Kurabiye" ile oyunu sandığa bıraktı.

İpçim, burada yaptığı açıklamada, köpeğini çok sevdiğini ve birçok şeyi birlikte yaptıklarını söyledi. Köpeğini evde bırakmayarak oy kullanmaya geldiğini aktaran İpçim, "Kurabiye ile oyumu kullandım. Şimdi parka gezmeye gideceğiz." dedi.

İpçim, köpeğiyle okuldan ayrılırken ilgi odağı oldu.



AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE