Oy kullanırken kalp krizi geçirdi

Kayseri'de oy kullanırken kalp krizi geçiren 71 yaşındaki kadın, hastanede hayatını kaybetti

KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin Sarıoğlan ilçesinde, oy kullanırken kalp krizi geçiren 71 yaşındaki kadın, kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Ebulhayır Mahallesi'nde oturan Fatma Özgül, oy kullanmak için gittiği Ebulhayır İlkokulunda fenalaştı.

Sandık başındaki görevlilerin müdahale ettiği Özgül, ambulansla Sarıoğlan Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Kalp krizi geçirdiği belirlenen Özgül, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE