Otoyolda seyir halindeki otomobil yandı

MERSİN (AA) - Mersin'in Tarsus ilçesi yakınlarında otoyolda seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.Alınan bilgiye göre, Ahmet K. idaresindeki...

MERSİN (AA) - Mersin'in Tarsus ilçesi yakınlarında otoyolda seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Ahmet K. idaresindeki 01 DKN 67 plakalı otomobil, Pozantı-Tarsus-Mersin otoyolu Gülek Tüneli mevkisinde, seyir halindeyken motor kısmından alev aldı.

Bir anda büyüyen alevlerin kapladığı otomobili durduran sürücü araçtan inerek uzaklaştı.

İhbar üzerine olay yerine giden Mersin Büyükşehir Belediyesi Tarsus İtfaiye Grup Amirliği ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürüldü.

Yangında, araç kullanılamaz hale geldi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL