Otomobille motosikletin çarpışması güvenlik kamerasında

Karabük'te bir kişinin yaralandığı kaza, çevredeki güvenlik kameraları tarafından kaydedildi

KARABÜK (AA) - Karabük'te bir otomobille motosikletin çarpıştığı kaza, çevredeki güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, Karabük'ten Safranbolu ilçesi yönüne giden Mücahit E. yönetimindeki 78 DD 231 plakalı motosiklet ile Emre Y'nin kullandığı 78 DD 063 plakalı otomobil, Atatürk Bulvarı Namal Kavşağı'nda çarpıştı.

Kazada, motosiklet sürücüsü yaralandı. Sürücü, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Kaza anı, çevredeki bir akaryakıt istasyonunun güvenlik kameraları tarafından kaydedildi. Görüntülerde, motosikletin istasyondan yola çıkmaya çalışan otomobille çarpışması, çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsünün savrularak yaralanması yer alıyor.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU