Otomobille motosiklet çarpıştı: 2 yaralı

Konya'nın Seydişehir ilçesinde otomobilin motosikletle çarpışması sonucu 2 kişi ağır yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Baki K. (33) idaresindeki 07 SJ 638 plakalı otomobil, Kızılcalar Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Parkı önünde Süleyman Kırmızı'nın (16) kullandığı plakasız motosikletle çarpıştı. Kazada motosiklet sürücüsü Kırmızı ile motosiklette bulunan Mehmet Öztürk (18) ağır yaralandı. Ambulanslarla Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırılan yaralılar burada yapılan ilk müdahalenin ardından Konya Beyhekim Hastanesine sevk edildi. Otomobil sürücüsü Baki K, polis tarafından gözaltına alındı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar