Otomobilin silecek su deposunda uyuşturucu bulundu

Hakkari'den İstanbul'a giden otomobilin silecek su deposunda 2 kilo 830 gram metamfetamin ele geçirildi- Otomobilde bulunan 2 kişi gözaltına alındı

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da, bulundukları otomobilde uyuşturucu ele geçirilen 2 kişi gözaltına alındı.

Kastamonu Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Hakkari'den İstanbul'a giden A.C'nin (30) kullandığı plakası öğrenilemeyen otomobili D-100 kara yolu Tosya ilçesi yakınlarında durdurdu.

Polisler ile narkotik detektör köpeği İCE'nin otomobilde yaptığı aramada silecek su deposu içerisine saklanmış 2 kilo 830 gram metamfetamin maddesi ele geçirildi.

Sürücü ile beraberindeki A.T. (31) gözaltına alındı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ