Otomobilin lastiklerinden uyuşturucu çıktı

Konya'da polisin şüphe üzerine durdurduğu otomobilin lastiklerinde 2 kilo 145 gram eroin ele geçirildi

KONYA (AA) - Konya'da polisin şüphe üzerine durdurduğu otomobilin lastiklerinde 2 kilo 145 gram eroin bulundu.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, 34 ACB 267 plakalı otomobili, şüphe üzerine Karapınar yolundaki uygulama noktasında durdurdu.

Polisin otomobilde arama yaptığı sırada narkotik dedektör köpeği "Oskar" aracın lastiklerine tepki verdi.

Bunun üzerine sanayi sitesindeki bir lastikçide sökülen otomobilin lastiklerinin içinden 2 kilo 145 gram eroin çıktı.

Araçtaki Muhammed Yasin K. ve Oğuz T. gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?