Otomobilin kapısına oturarak yolculuk ettiler

ADANA (AA) - Adana'da asker uğurlamasına giden otomobildeki 3 kişi, aracın camını açıp kapısına oturarak 5 kilometre boyunca yolculuk etti.Merkez Seyhan...

ADANA (AA) - Adana'da asker uğurlamasına giden otomobildeki 3 kişi, aracın camını açıp kapısına oturarak 5 kilometre boyunca yolculuk etti.

Merkez Seyhan ilçesi D-400 karayolunda, ellerindeki Türk bayrakları ile asker uğurlamaya giden ve camı açıp kapıya oturan 3 kişinin bulunduğu otomobil yoğun trafikte ilerledi.

Şakirpaşa Kavşağı'nda yanlarından geçen araçlara aldırış etmeyen gençler bayraklarını sallamaya devam etti.

Otomobildeki 3 kişinin tehlikeli yolculuğu cep telefonu kamerasınca kaydedildi.





AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL