Otomobilin akaryakıt istasyonuna çarpması güvenlik kamerasında

Konya'da, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, akaryakıt istasyonundaki pompanın koruma demirine çarparak durabildi- 2 kişinin yaralandığı kaza, güvenlik kameralarınca görüntülendi

KONYA (AA) - Konya'da, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobilin, akaryakıt istasyonundaki pompanın koruma demirine çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, 70 DY 793 plakalı otomobil, Konya-Karaman karayolu İçeri Çumra Mahallesi yakınlarında, kimliği belirlenemeyen sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıktı.

Hızla yol kenarındaki akaryakıt istasyonuna giren otomobil, yakıt pompasının koruma demirine çarparak durabildi.

Kazada, araçta bulunan Adviye (59) ve Naksiye Güzel (18) yaralandı.

Ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Otomobil sürücüsü kazayı yara almadan atlatırken, olay anı akaryakıt istasyonunun güvenlik kameralarınca görüntülendi.

Görüntülerde, yakıtı biten bir aracı itenlerin arkasından geçen otomobilin, hızla istasyona girmesi ve koruma demirine çarpması görülüyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL