Otomobilden altın hırsızlığı güvenlik kamerasında

Antalya'da park halindeki otomobilden 2 tam, 1 yarım ve 19 çeyrek altın çalan zanlı yakalandı

ANTALYA (AA) - Antalya'da bir otomobilden altınların çalınması güvenlik kamerasına yansıdı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Muratpaşa ilçesi Yeşildere Mahallesi'nde park halindeki otomobilden 2 tam, 1 yarım ve 19 çeyrek altının çalınması üzerine çalışma başlattı.

Olayın yansıdığı güvenlik kamerası kayıtlarından yola çıkan ekipler, kimliğini belirlediği T.K'yi (31) gözaltına aldı.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek