Otomobilde unutulan cep telefonu yangın çıkardı

KONYA (AA) - Kulu'da park halindeki otomobilin içinde unutulan cep telefonunun patlaması sonucu araçta yangın çıktı.Alınan bilgiye göre Karşıyaka Mahallesi...

KONYA (AA) - Kulu'da park halindeki otomobilin içinde unutulan cep telefonunun patlaması sonucu araçta yangın çıktı.

Alınan bilgiye göre Karşıyaka Mahallesi Yüzbaşı Varol Caddesinde bir sitede oturan Mesut Öksüz evinin önünde bulunan otomobilinin yandığını fark edince durumu itfaiyeye bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü.

Ekipler yangının otomobilde unutulan cep telefonunun aşırı sıcaktan dolayı patlaması sonucu çıktığını tespit etti.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ