Otomobilde akrep ısırdı

Konya'da tarladan evine dönen bir kadını otomobilde akrep ısırdı.

Ayten Gül (25), tarlada çalıştıktan sonra yakınlarıyla birlikte kent merkezindeki evlerine doğru otomobille yola çıktı.

 

Otomobille Karatay Mevlana Caddesi'ne geldiklerinde Gül, kolundaki akrebi fark etti. Paniğe kapılan Gül, akrebin kolunu ısırması sonucu fenalık geçirdi.

Gül'ün, yakınlardaki polis ekibinden yardım istemesi üzerine olay yerine ambulans çağrıldı. Ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırılan Gül'ün sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?